Page Header

Apresentação de Dossiê - Cidades, Identidades e Práticas Educativas

Rosângela do Socorro Nogueira de SOUSA (UFPA), Joyce Otânia Seixas RIBEIRO (UFPA)

Abstract

Este dossiê, Cidades, Identidades e práticas educativas foi pensado a partir do II Colóquio Cidades e Identidades memória, História, representações e silenciamentos e do V Workshop de Integração Internacional, realizados no mês de dezembro de 2019, pela linha de pesquisa Identidades: linguagens, práticas e representações do Programa de Pós-Graduação em Cidades: Territórios e Identidades/PPGCITI e pela Rede Interdisciplinar de Pesquisa e Diálogos no Sul Global – Rede IntegraSul.

PRESENTATION OF DOSSIER - CITIES, IDENTITIES AND EDUCATIONAL PRACTICES

This dossier, Cities, Identities and educational practices were conceived from the II Colloquium Cities and Identities - memory, History, representations and silences and the V International Integration Workshop, held in December 2019, through the research line Identities: languages, practices, and representations of the Graduate Program in Cities: Territories and Identities / PPGCITI and by the Interdisciplinary Research and Dialogue Network in the Global South - IntegraSul Network.

 





DOI: http://dx.doi.org/10.18542/rmi.v13i21.9563

Copyright (c) 2020 Revista Margens Interdisciplinar



Indexing for:

 

 

Impact Factor 1.54


 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License

Federal University of Pará - Abaetetuba Campus - EditorAbaete

Post-Graduate Program in Cities, Territories, and Identities (PPGCITI)

ISSN: 1806-0560 e-ISSN: 1982-5374

DOI: https://dx.doi.org/10.18542

         

Free counters!